Levering & betaling

Følgende betingelser er gældende for levering af arrangementer via Diner Transportable:

Ændringer i bestilte couverter:

I forbindelse med afgivelse af bestilling modtager du altid en bekræftelse. Tjek gerne denne og vend tilbage, såfremt du har bemærket nogle uoverenstemmelser dig og os imellem.

I bekræftelsen er angivet en deadline. Denne dato er din sidste chance for at ændre i antallet af bestilte couverter, uden det koster dig noget.

Levering:

Afhent selv maden i Superbowl og spar leveringsgebyret. Leveringsgebyret oplyses på forlangende.

Betaling:

Du kan vælge at betale for din leverance på 2 forskellige måder:

• Via netbank, hvor du indbetaler beløbet til vor konto min. 3 bankdage før leverancen finder sted.
o Angiv venligst dit navn ved indbetalingen, så vi er sikker på at få registreret din betaling korrekt
o Vort konto nr.: 2191 – 0715 721 074 (Nordea)
• Betaling i Superbowl, kontant eller på betalingskort.

Vi forbeholder os retten til ikke at levere det bestilte arrangement, såfremt betalingsbetingelserne ikke overholdes!

Returemballage:

Kunden returnerer al emballage inkl. foliebakker senest 3 dage fra levering. Såfremt al emballagen ikke returneres betales et gebyr på min. kr. 200,- til dækning af udgifter.  Vi har åbent alle dage fra kl. 12.30 og det er  ikke  tilladt at henstille returemballage ved hoveddøren, såfremt man kommer udenfor åbningstiden.